Loading...
INFO2020-01-10T09:37:51+01:00

BILETY | GODZINY OTWARCIA

Wkrótce więcej informacji o przedsprzedaży biletów.

Godziny otwarcia:

sobota 11:00-19:00

niedziela 11:00-18:00

Bilet upoważnia do wstępu na teren festiwalu i udział we wszystkich atrakcjach.

Bilet zostanie wymieniony na opaskę upoważniającą do opuszczania terenu imprezy i powrotu. Prosimy nie ściągać opasek podczas trwania imprezy – nie będą one wymieniane na nowe

Zakupiony bilet zostanie wymieniony na opaskę wstępu, umożliwiającą opuszczanie i powrót na teren imprezy

Dzieci do 12. roku życia w towarzystwie rodzica lub prawnego opiekuna są zwolnione z opłaty
Warunkiem jest okazanie dokumentu potwierdzającego wiek dziecka

UWAGA! ZAKUPIONY BILET ONLINE MOŻNA WYDRUKOWAĆ LUB ZACHOWAĆ NA URZĄDZENIU MOBILNYM DO SKANOWANIA PRZY WEJŚCIU

Więcej informacji wkrótce.

Więcej informacji wkrótce.

Więcej informacji wkrótce.

DOJAZD

GPS: N50° 3′ 36″ E20° 0′ 26″

Jedziesz na Festiwal autobusem lub tramwajem?

 

Linie tramwajowe: 1, 14, 22, przystanek Rondo 308. Dywizjonu

Linie autobusowe: 174, 178, przystanek M1 Nowohucka

Międzynarodowe Centrum Targowo-Kongresowe EXPO Kraków

ul. Galicyjska 9, Kraków

www.expo.krakow.plwww.facebook.com/expo.krakow

EXPO Kraków to najbardziej nowoczesne centrum targowo-kongresowe w Małopolsce. Do naszej dyspozycji będzie 2000 m. kw. powierzchni wystawienniczej oraz 1000 m.kw. zagospodarowanej przestrzeni obok hali. EXPO ma znakomite połączenie z centrum miasta (7 km), Dworcem Głównym (7 km), lotniskiem w Balicach (20 km) i obwodnicą miasta (5 km). Jednocześnie bliskość historycznego centrum Krakowa daje możliwość pełnego wykorzystania czasu w naszym magicznym mieście.

WNIOSKI AKREDYTACYJNE MOŻNA WYSYŁAĆ ZA POMOCĄ FORMULARZA OD 10.05.2020

ZASADY PRZYZNAWANIA I WYDAWANIA AKREDYTACJI PRASOWYCH

na 15. edycję TATTOOFEST 2020 w Krakowie przez F.H.U. „Koalicja” Radosław Błaszczyński 31-024 Kraków ul. Szpitalna 20-22/s5, która jest organizatorem wydarzenia:

Akredytacje przyznawane są dziennikarzom i innym przedstawicielom mediów zainteresowanych uzyskiwaniem i przekazywaniem do mediów informacji z wydarzenia TATTOOFEST 2020 – 15. edycji międzynarodowego festiwalu tatuażu w Krakowie, odbywającego się w dniach 13-14 czerwca w Międzynarodowym Centrum Targowo-Kongresowym EXPO Kraków oraz z imprez mu towarzyszących.

Akredytacje są bezpłatne, przyznawane w formie identyfikatora i nie podlegają zwrotowi.

Akredytacje są imienne, ważne wyłącznie z dowodem tożsamości.

Akredytacje nie będą przyznawane osobom poniżej 18 roku życia.

Akredytacje przyznawane są na podstawie wniosków akredytacyjnych złożonych w jeden z następujących sposobów:

– złożonych elektronicznie z wykorzystaniem formularza dostępnego na stronie www.convention.tattoofest.pl do dnia 6 czerwca 2020 r.
– złożonych bezpośrednio w punkcie informacyjnym w dniu i miejscu organizacji wydarzenia.

Akredytacje wydawane są aktywnym zawodowo przedstawicielom mediów, oficjalnym serwisom internetowym, a także freelancerom oraz agencjom medialnym. Dla uwiarygodnienia wniosku przedstawiciel mediów powinien wskazać ważną legitymację prasową, zaświadczenie o współpracy z redakcją lub przykładowe publikacje, których jest autorem. Do wydania akredytacji nie wystarcza legitymacja potwierdzająca przynależność do związku bądź stowarzyszenia dziennikarskiego.

Wystawioną akredytację prasową można odebrać tylko i wyłącznie osobiście, w punkcie informacyjnym w trakcie trwania wydarzenia.

W trakcie wykonywania zadań przez przedstawicieli mediów, akredytacja musi być umieszczana przez jej posiadacza w miejscu widocznym dla służb porządkowych.

Przedstawiciele mediów ponoszą pełną odpowiedzialność za prawdziwość i prawidłowość podanych przez siebie danych niezbędnych do uzyskania akredytacji, w tym za skutki wynikłe z niepełnego lub błędnego podania danych. Organizator zastrzega sobie prawo do zwrócenia się do redaktora naczelnego redakcji podanej w formularzu zgłoszeniowym, z prośbą o potwierdzenie delegowania osoby wnioskującej o akredytację do obsługi TATTOOFEST 2020.

O przyznaniu akredytacji wnioskujący zostaną poinformowani przez organizatora e-mailem wysłanym na adres podany w formularzu zgłoszeniowym, do 14 dni od daty złożenia wniosku. Organizator zastrzega sobie prawo nieprzyznania akredytacji bez podawania przyczyny.

Osoby, którym nie została przyznana akredytacja mogą korzystać z oficjalnych materiałów przygotowanych przez organizatora, dostępnych na stronie internetowej https://convention.tattoofest.pl.

Materiały filmowe i zdjęciowe z wydarzenia TATTOOFEST 2020 mogą być wykorzystywane wyłącznie w kontekście relacji z tego wydarzenia, a w szczególności nie mogą być wykorzystywane do celów komercyjnych (chyba, że zezwoli na to organizator).

Przedstawiciele mediów są zobowiązani do przestrzegania przepisów porządkowych.

Akredytacja uprawnia do:

– wejścia na teren wydarzenia, z zastrzeżeniem, że część stref w miejscu jego organizacji będzie dostępna tylko ze specjalnymi zaproszeniami wydawanymi przez organizatora,
– otrzymania w punkcie informacyjnym nieodpłatnych materiałów informacyjnych związanych z TATTOOFEST 2020,
– korzystania z wyznaczonego dla mediów miejsca z dostępem do Internetu.

WYPEŁNIJ WNIOSEK AKREDYTACYJNY

POBIERZ MATERIAŁY PRASOWE
CZY PODCZAS FESTIWALU MOGĘ WYKONAĆ TATUAŻ?2017-12-15T16:49:07+01:00

Tak, taka jest główna idea festiwalu. Polecamy zapoznać się z listą artystów, którzy biorą udział w wydarzeniu oraz wybrać stylistykę, w której tatuaż ma być wykonany. W dziale „Artyści” znajdują się „wizytówki”, które po kliknięciu zaprowadzi zainteresowanych do strony, fan page’a bądź galerii wybranego tatuatora. Następnie należy skontaktować się z nim przedstawiając swój pomysł i ewentualne materiały dodatkowe oraz ustalić wszystkie szczegóły dotyczące terminu i ceny. Niektórzy artyści nie umawiają klientów z wyprzedzeniem, a przygotowane przez nich wzory można obejrzeć dopiero na miejscu w boksach – w takim wypadku o wszystkie detale należy pytać już bezpośrednio na festiwalu.

CZY TATUAŻE WYKONANE PODCZAS FESTIWALU SĄ ODPŁATNE?2017-12-15T17:16:56+01:00

Tak, koszt każdego tatuażu należy indywidualnie ustalić z wybranym artystą.

CZY MUSZĘ KUPIĆ BILET WSTĘPU, JEŻELI TATUUJĘ SIĘ PODCZAS IMPREZY?2017-12-15T17:19:02+01:00

Tak, osoby umówione na tatuowanie są zobowiązanie do kupna biletu.

CZY WSTĘP DLA DZIECI JEST BEZPŁATNY?2017-12-15T17:20:16+01:00

Dzieci do 12. roku życia w towarzystwie rodzica lub prawnego opiekuna są zwolnione z opłaty. Warunkiem jest okazanie dokumentu potwierdzającego wiek dziecka. Co więcej, jesteśmy imprezą Kids friendly i dla najmłodszych uczestników mamy specjalną strefę, gdzie zajmą się nimi wykwalifikowani wychowawcy.

CZY DO KONKURSÓW TATUAŻU JEST WYMAGANY FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY?2017-12-15T17:21:23+01:00

Zapisy będą prowadzone już na samym festiwalu w punkcie „Info”, znajdującym się zaraz obok sceny. Osoby zapisujące będą wstępnie oceniać tatuaż oraz weryfikować go pod kątem zgodności z wybraną kategorią. Dokładny harmonogram godzinowy pojawi się niebawem na naszej stronie internetowej.

CZY TATUAŻ WYSTAWIANY W KONKURSIE MOŻE BYĆ WYKONANY POZA FESTIWALEM?2017-12-15T17:22:13+01:00

Oczywiście, jedyny wyjątek stanowi tutaj kategoria „Best of Day” na najlepszy tatuaż soboty i niedzieli. W przypadku tych kategorii niedopuszczalne jest „odświeżanie” lub dokańczanie wcześniej zaczętych i wygojonych prac.

ILE CZASU MODEL MUSI POŚWIĘCIĆ NA PREZENTOWANIE TATUAŻU?2017-12-15T17:23:19+01:00

Każda kategoria trwa mniej więcej pół godziny. W tym czasie prace są prezentowane przed jury i publicznością, przeprowadzana jest ewentualna dogrywka oraz ogłoszenie wyników. Konkursy organizowane są w blokach po dwie kategorie, więc ich łączny czas to godzina. W praktyce czas trwania danego konkursu może ulec zmianie, ponieważ jest uzależniony od ilości zgłoszonych prac. Nie ma to jednak wpływu na godzinowy harmonogramu konkursów, który nie ulega zmianie nawet w przypadku wcześniejszego zakończenia któregoś z konkursów.

JEŚLI NIE JESTEM ZAREJESTROWANYM WYSTAWCĄ LUB MÓJ TATUATOR NIE MA BOKSU NA FESTIWALU, TO MOGĘ WZIĄĆ UDZIAŁ W KONKURSIE?2017-12-15T17:24:10+01:00

Oczywiście, wszystkie kategorie, poza sobotnią i niedzielną „Best of Day”, są otwarte. Nie trzeba mieć wykupionego boksu, aby zaprezentować wykonane tatuaże.

CZY PO OPUSZCZENIU TERENU IMPREZY MOGĘ NA NIĄ WRÓCIĆ?2017-12-15T17:25:02+01:00

Tak, jednak bezwzględnym warunkiem jest posiadanie festiwalowej opaski, która stanowi dowód zakupu biletu.

CZY NA KONWENCJĘ MOGĘ PRZYJŚĆ Z PSEM LUB INNYM ZWIERZĘCIEM?2017-12-15T17:25:56+01:00

Nie, prosimy o zostawienie pupili w domu.

CZY NA TEREN FESTIWALU MOGĘ WNIEŚĆ APARAT FOTOGRAFICZNY LUB KAMERĘ?2017-12-15T17:26:45+01:00

Oczywiście, prosimy jednak o uzyskanie zgody tatuatora oraz jego klienta przed nagraniem lub wykonaniem zdjęcia.

W 2006 roku do udziału zaprosiliśmy niespełna 30 artystów,
aktualnie mamy zaszczyt gościć ich blisko 400!

U kogo się wytatuujesz?

ZNAJDŹ SWÓJ STYL

ZOBACZ TEŻ

ZAPRASZAMY
ZAPRASZAMY
ZAPRASZAMY