BILETY | GODZINY OTWARCIA
Godziny otwarcia:
sobota 11:00-19:00
niedziela 11:00-18:00
Bilet upoważnia do wstępu na teren festiwalu i udział we wszystkich atrakcjach.
Bilet zostanie wymieniony na opaskę upoważniającą do opuszczania terenu imprezy i powrotu. Prosimy nie ściągać opasek podczas trwania imprezy – nie będą one wymieniane na nowe
Zakupiony bilet zostanie wymieniony na opaskę wstępu, umożliwiającą opuszczanie i powrót na teren imprezy
Dzieci do 12. roku życia w towarzystwie rodzica lub prawnego opiekuna są zwolnione z opłaty
Warunkiem jest okazanie dokumentu potwierdzającego wiek dziecka
UWAGA! ZAKUPIONY BILET ONLINE MOŻNA WYDRUKOWAĆ LUB ZACHOWAĆ NA URZĄDZENIU MOBILNYM DO SKANOWANIA PRZY WEJŚCIU

DOJAZD
GPS: N50° 3′ 36″ E20° 0′ 26″
Linie tramwajowe: 1, 14, 22, przystanek Rondo 308. Dywizjonu
Linie autobusowe: 174, 178, przystanek M1 Nowohucka
Międzynarodowe Centrum Targowo-Kongresowe EXPO Kraków
ul. Galicyjska 9, Kraków
www.expo.krakow.pl | www.facebook.com/expo.krakow
EXPO Kraków to najbardziej nowoczesne centrum targowo-kongresowe w Małopolsce. Do naszej dyspozycji będzie 2000 m. kw. powierzchni wystawienniczej oraz 1000 m.kw. zagospodarowanej przestrzeni obok hali. EXPO ma znakomite połączenie z centrum miasta (7 km), Dworcem Głównym (7 km), lotniskiem w Balicach (20 km) i obwodnicą miasta (5 km). Jednocześnie bliskość historycznego centrum Krakowa daje możliwość pełnego wykorzystania czasu w naszym magicznym mieście.
ZASADY PRZYZNAWANIA I WYDAWANIA AKREDYTACJI PRASOWYCH
na 15. edycję TATTOOFEST 2020 w Krakowie przez F.H.U. „Koalicja” Radosław Błaszczyński 31-024 Kraków ul. Szpitalna 20-22/s5, która jest organizatorem wydarzenia:
Akredytacje przyznawane są dziennikarzom i innym przedstawicielom mediów zainteresowanych uzyskiwaniem i przekazywaniem do mediów informacji z wydarzenia TATTOOFEST 2020 – 15. edycji międzynarodowego festiwalu tatuażu w Krakowie, odbywającego się w dniach 13-14 czerwca w Międzynarodowym Centrum Targowo-Kongresowym EXPO Kraków oraz z imprez mu towarzyszących.
Akredytacje są bezpłatne, przyznawane w formie identyfikatora i nie podlegają zwrotowi.
Akredytacje są imienne, ważne wyłącznie z dowodem tożsamości.
Akredytacje nie będą przyznawane osobom poniżej 18 roku życia.
Akredytacje przyznawane są na podstawie wniosków akredytacyjnych złożonych w jeden z następujących sposobów:
– złożonych elektronicznie z wykorzystaniem formularza dostępnego na stronie www.convention.tattoofest.pl do dnia 6 czerwca 2020 r.– złożonych bezpośrednio w punkcie informacyjnym w dniu i miejscu organizacji wydarzenia.
Akredytacje wydawane są aktywnym zawodowo przedstawicielom mediów, oficjalnym serwisom internetowym, a także freelancerom oraz agencjom medialnym. Dla uwiarygodnienia wniosku przedstawiciel mediów powinien wskazać ważną legitymację prasową, zaświadczenie o współpracy z redakcją lub przykładowe publikacje, których jest autorem. Do wydania akredytacji nie wystarcza legitymacja potwierdzająca przynależność do związku bądź stowarzyszenia dziennikarskiego.
Wystawioną akredytację prasową można odebrać tylko i wyłącznie osobiście, w punkcie informacyjnym w trakcie trwania wydarzenia.
W trakcie wykonywania zadań przez przedstawicieli mediów, akredytacja musi być umieszczana przez jej posiadacza w miejscu widocznym dla służb porządkowych.
Przedstawiciele mediów ponoszą pełną odpowiedzialność za prawdziwość i prawidłowość podanych przez siebie danych niezbędnych do uzyskania akredytacji, w tym za skutki wynikłe z niepełnego lub błędnego podania danych. Organizator zastrzega sobie prawo do zwrócenia się do redaktora naczelnego redakcji podanej w formularzu zgłoszeniowym, z prośbą o potwierdzenie delegowania osoby wnioskującej o akredytację do obsługi TATTOOFEST 2020.
O przyznaniu akredytacji wnioskujący zostaną poinformowani przez organizatora e-mailem wysłanym na adres podany w formularzu zgłoszeniowym, do 14 dni od daty złożenia wniosku. Organizator zastrzega sobie prawo nieprzyznania akredytacji bez podawania przyczyny.
Osoby, którym nie została przyznana akredytacja mogą korzystać z oficjalnych materiałów przygotowanych przez organizatora, dostępnych na stronie internetowej https://convention.tattoofest.pl.
Materiały filmowe i zdjęciowe z wydarzenia TATTOOFEST 2020 mogą być wykorzystywane wyłącznie w kontekście relacji z tego wydarzenia, a w szczególności nie mogą być wykorzystywane do celów komercyjnych (chyba, że zezwoli na to organizator).
Przedstawiciele mediów są zobowiązani do przestrzegania przepisów porządkowych.
Akredytacja uprawnia do:
– wejścia na teren wydarzenia, z zastrzeżeniem, że część stref w miejscu jego organizacji będzie dostępna tylko ze specjalnymi zaproszeniami wydawanymi przez organizatora,
– otrzymania w punkcie informacyjnym nieodpłatnych materiałów informacyjnych związanych z TATTOOFEST 2020,
– korzystania z wyznaczonego dla mediów miejsca z dostępem do Internetu.
Tak, taka jest główna idea festiwalu. Polecamy zapoznać się z listą artystów, którzy biorą udział w wydarzeniu oraz wybrać stylistykę, w której tatuaż ma być wykonany. W dziale „Artyści” znajdują się „wizytówki”, które po kliknięciu zaprowadzi zainteresowanych do strony, fan page’a bądź galerii wybranego tatuatora. Następnie należy skontaktować się z nim przedstawiając swój pomysł i ewentualne materiały dodatkowe oraz ustalić wszystkie szczegóły dotyczące terminu i ceny. Niektórzy artyści nie umawiają klientów z wyprzedzeniem, a przygotowane przez nich wzory można obejrzeć dopiero na miejscu w boksach – w takim wypadku o wszystkie detale należy pytać już bezpośrednio na festiwalu.
Tak, koszt każdego tatuażu należy indywidualnie ustalić z wybranym artystą.
Tak, osoby umówione na tatuowanie są zobowiązanie do kupna biletu.
Dzieci do 12. roku życia w towarzystwie rodzica lub prawnego opiekuna są zwolnione z opłaty. Warunkiem jest okazanie dokumentu potwierdzającego wiek dziecka. Co więcej, jesteśmy imprezą Kids friendly i dla najmłodszych uczestników mamy specjalną strefę, gdzie zajmą się nimi wykwalifikowani wychowawcy.
Zapisy będą prowadzone już na samym festiwalu w punkcie „Info”, znajdującym się zaraz obok sceny. Osoby zapisujące będą wstępnie oceniać tatuaż oraz weryfikować go pod kątem zgodności z wybraną kategorią. Dokładny harmonogram godzinowy pojawi się niebawem na naszej stronie internetowej.
Oczywiście, jedyny wyjątek stanowi tutaj kategoria „Best of Day” na najlepszy tatuaż soboty i niedzieli. W przypadku tych kategorii niedopuszczalne jest „odświeżanie” lub dokańczanie wcześniej zaczętych i wygojonych prac.
Każda kategoria trwa mniej więcej pół godziny. W tym czasie prace są prezentowane przed jury i publicznością, przeprowadzana jest ewentualna dogrywka oraz ogłoszenie wyników. Konkursy organizowane są w blokach po dwie kategorie, więc ich łączny czas to godzina. W praktyce czas trwania danego konkursu może ulec zmianie, ponieważ jest uzależniony od ilości zgłoszonych prac. Nie ma to jednak wpływu na godzinowy harmonogramu konkursów, który nie ulega zmianie nawet w przypadku wcześniejszego zakończenia któregoś z konkursów.
Oczywiście, wszystkie kategorie, poza sobotnią i niedzielną „Best of Day”, są otwarte. Nie trzeba mieć wykupionego boksu, aby zaprezentować wykonane tatuaże.
Tak, jednak bezwzględnym warunkiem jest posiadanie festiwalowej opaski, która stanowi dowód zakupu biletu.
Nie, prosimy o zostawienie pupili w domu.
Oczywiście, prosimy jednak o uzyskanie zgody tatuatora oraz jego klienta przed nagraniem lub wykonaniem zdjęcia.
W 2006 roku do udziału zaprosiliśmy niespełna 30 artystów,
aktualnie mamy zaszczyt gościć ich ponad 300!
U kogo się wytatuujesz?