KATEGORIE KONKURSOWE 2024
- Old school/Traditional świeżo wykonany
- Old school/Traditional wygojony
- Neotraditional świeżo wykonany
- Neotraditional wygojony
- Newschool świeżo wykonany
- Newschool wygojony
- Tatuaż etniczny (tribal, blackwork, geometria, klasyczny tatuaż japoński) świeżo wykonany
- Tatuaż etniczny (tribal, blackwork, geometria, klasyczny tatuaż japoński) wygojony
- Tatuaż sur/realistyczny cieniowany świeżo wykonany
- Tatuaż sur/realistyczny cieniowany wygojony
- Tatuaż sur/realistyczny kolorowy świeżo wykonany
- Tatuaż sur/realistyczny kolorowy wygojony
- Tatuaż graficzny (ryciny, fineline, trashpolka, watercolor) świeżo wykonany duży (powyżej formatu A5)
- Tatuaż graficzny (ryciny, fineline, trashpolka, watercolor) świeżo wykonany mały (maksymalny format A5)
- Tatuaż graficzny (ryciny, fineline, trashpolka, watercolor) wygojony
- Tatuaż lat 90.
- Tatuaż dwudniowy
- Kooperacja
- Best of Show
REGULAMIN KONKURSÓW 2024
Warunki zgłaszania tatuaży:
- Tatuaże zgłaszane do kategorii opatrzonej adnotacją „świeżo wykonany” muszą być wykonane wyłącznie podczas i na terenie festiwalu. Nie będą akceptowane tatuaże rozpoczęte wcześniej lub odświeżane. Muszą to być tatuaże wykonane podczas jednego dnia, niezależnie czy będzie to sobota czy niedziela.
- Tatuaże zgłaszane do kategorii opatrzonej adnotacją „wygojony” muszą być w całości zagojone.
- Kategorie 16 i 17 („Tatuaż dwudniowy” i „Kooperacja”) rozgrywane będą w niedzielę pod koniec dnia wyłącznie dla tatuaży świeżo wykonanych w całości podczas i na terenie festiwalu.
- Każdy tatuaż może być zgłoszony tylko do jednej kategorii.
- Tatuaże wykonywane podczas wydarzenia w kilka osób można zgłosić jedynie w kategorii „Kooperacja”.
- Tatuaże w kategorii „Kooperacja” mogą być wykonywane przez jeden lub dwa dni.
- W kategorii „Best of Show” zostanie wybrany tatuaż spośród wszystkich wyłonionych pierwszych miejsc w kategoriach opatrzonych adnotacją „świeżo wykonany” z soboty i niedzieli.
Zapisy i weryfikacja:
- Zapisy na konkurs na dany dzień rozpoczynają się codziennie o godzinie 10:30.
- Zgłoszenia do danej kategorii są przyjmowane najpóźniej 15 minut przed rozpoczęciem danej kategorii.
- W momencie zapisu należy pokazać tatuaż lub jego zdjęcie w celu wstępnej weryfikacji. Organizator ma prawo odmówić przejęcia zgłoszenia tatuażu, który nie spełnia kryteriów danej kategorii lub prezentuje zbyt niski poziom.
Wymogi dotyczące boksów:
- Do zgłoszenia tatuażu wygojonego nie ma wymogu posiadania boksu.
- Do zgłoszenia tatuażu świeżo wykonanego warunkiem koniecznym jest posiadanie wykupionego boksu.
Nagrody:
- Ogłoszenie wyników we wszystkich kategoriach i rozdanie nagród z danego dnia nastąpi o godzinie 20:15.
- Dodatkową nagrodą jest dla tatuażu wyróżnionego jako „Best of Show” jest dwuosobowy boks podczas Brussell Tattoo Convention 2024.
- Dodatkowa nagrodą dla tatuażu wyróżnionego pierwszym miejscem w kategorii “Tatuaż etniczny (tribal, blackwork, geometria, klasyczny tatuaż japoński) wygojony” jest dwuosobowy boks podczas Akonventional – Ancona Tattoo Expo 2024.
Postanowienia końcowe:
- Osoba zgłaszająca tatuaż do konkursu oświadcza, że zapoznała się z regulaminem konkursu i danej kategorii.
- W przypadku stwierdzenia rażącego złamania regulaminu przez uczestniczkę lub uczestnika grozić będzie dyskwalifikacja i cofnięcie decyzji o przyznaniu nagrody. W takiej sytuacji organizator poinformuje o zaistniałej sytuacji we wszystkich swoich kanałach nadawczych (Facebook, Instagram, newsletter) i wybierze nowego zwycięzcę.
- Do organizatora należy ostateczne rozstrzyganie kwestii spornych i interpretacja zapisów regulaminu.
- Uczestnicy konkursu, w rozumieniu twórcy/twórczynie i modele/modelki wyrażają zgodę na publikację swoich prac w celach promocyjnych.
KRYTERIA OCENY
Aspekty techniczne:
Kontury: Ocena precyzji i czystości linii oraz ich spójności w całej pracy.
Wypełnienie: Jak równomiernie i dokładnie wypełnione są obszary kolorowe lub cienie (w tym peppershading)
Kolorystyka: Ocena harmonii kolorów, ich nasycenia i blendów/przejść tonalnych.
Kompozycja:
Anatomia: Jak dobrze tatuaż pasuje do anatomicznych kształtów ciała
Proporcje i perspektywa: Ocena jak dobrze praca oddaje proporcje anatomiczne ciała oraz jak wiernie przedstawia głębię i perspektywę w projekcie. *jeśli dotyczy
Detale: Ocena drobnych detali i elementów w tatuażu *jeśli dotyczy
Feeling i ruch w tatuażu: dynamika wzoru i flow *jeśli dotyczy
Projekt:
Oryginalność: Unikalność i kreatywność projektu, pomysłowość w interpretacji tematu lub stylu, walory artystyczne pracy
OPIS KATEGORII
JURY – SKŁAD PODSTAWOWY
Magdalena Hipner
Profesjonalnie pracuje od 2015 roku. Specjalizuje się w tatuażu graficznym, opartym o whipy, dotwork i kontur. Jej prace charakteryzuje idealny balans czerni i niezwykle umiejętne budowanie pracy poprzez zróżnicowane tonacje i faktury. Prowadzi własną pracownię autorską w Zielonej Górze. W swoich pracach stawia na indywidualne podejście i wykonuje wyłącznie autorskie projekty oparte o inspiracje klientek i klientów.
Katarzyna Kejti Dumka
Magister sztuki, absolwentka Wydziału Sztuk Pięknych UMK w Toruniu. W 2015 roku obroniła dyplom magisterski z rysunku odręcznego. W branży od blisko 8 lat. Na co dzień można spotkać ją w „Opium Tattoo” w Toruniu, chyba że akurat uczestniczy w jakimś konwencie. W ciągu ostatnich 3 lat zdobyła imponującą liczbę 27 nagród, w tym wiele z nich w ramach współpracy z innymi artystami i artystkami. W trakcie swojej drogi tatuatorskiej przeszła przez wiele stylów. Jej prace cechujące się soczystymi kolorami i połączeniem różnych stylów, od realizmu po prosty, gruby bajkowy kontur, zdobyły uznanie zarówno w branży, jak i wśród klientów, a zapewniły także udział w jury na innych konwencjach w Polsce i Europie.
Bartosz Panas
Bartosz Panas to ceniony tatuator, zdobywca wielu nagród, szczególnie w dziedzinie spektakularnych i rozbudowanych neotradycyjnych kompozycji. Jego kariera w branży tatuażu trwa już 20 lat, podczas których przeszedł długą, intensywną i pracowitą drogę, nieustannie pogłębiając swoją pasję do tatuaży. Ewolucja jego stylu na przestrzeni lat jest widoczna, zaczynając od realistycznych prac w szarościach, by opanować do perfekcji charakterystyczne, przydymione neotrady z subtelną nutą realizmu. Jego tatuaże są wyrazem nie tylko talentu, ale także bogatego doświadczenia i ciągłego dążenia do doskonałości.
Davee
Z tatuażem związany od ponad 20 lat. Zaczynał od malowania murów. Specjalista od wielkich kompozycji na całe plecy lub front we własnym autorskim stylu wykonanych z freehandu, czyli bezpośrednio na skórze. Jego prace mają niepowtarzalny charakter. Davee czerpie inspiracje z różnych stylów tatuażu, w tym tradycyjnego tatuażu japońskiego „wabori”, który studiuje od ponad 15 lat, oraz old schoolu, newschoolu i neotradu. Z pasją tworzy tatuaże w stylu japońskim, interpretując je na swój unikalny sposób, łącząc elementy graffiti i motywy z pop kultury. Jako tatuatorski nomada, podróżuje od 2001 roku, nieustannie poszukując nowych inspiracji i wyzwań artystycznych.
Radek Nikson Rożek
Nikson tworzy branżę tatuażu od ponad dwóch dekad. Obszar jego specjalizacji to czarno-szary realizm, w którym osiągnął wyjątkowy poziom. Wyróżnia go nie tylko precyzja i skupienie na detalach, ale także bogate doświadczenie nabyte przez lata. Mimo upływu czasu, jego pasja do tatuażu nie słabnie, a wręcz przeciwnie, stale rozwija się i doskonali swoje umiejętności.
JURY – EKSPERCI
Sławomir Nitschke // Old school/Traditional
Urodził się i mieszka w Poznaniu. Absolwent liceum plastycznego oraz wydziału malarstwa UAP. Tatuuje od 15 lat. Od 12 lat prowadzi studio „Czaszka i Sztylet”. Tatuażem interesuje się od dziecka. Miał i ma okazję pracować w wielu studiach na całym świecie oraz regularnie zaprasza tatuatorów i tatuatorki z zagranicy do naszego kraju.
„W tatuażu tradycyjnym jak sama nazwa wskazuje interesuje mnie tradycja. Temat, adaptacja klasycznego motywu, jego historia oraz dobór środków. Na to głównie zwracam uwagę chociaż jestem bardzo otwarty, jeżeli chodzi o przeróżne twisty i innowacje. Nie chodzi tylko o kopiowanie starych wzorów, ale wnoszenie nawet drobnej ingerencji nowego ducha w stare ramy.”
Piotr Gie // Neotraditional
Przez ponad 13 lat nieustannie i z pasją poświęca się sztuce tatuażu, specjalizując się głównie w stylistyce Neotradycyjnej. Z nie mniejszym uznaniem można odnieść się do jego prac o bardziej tradycyjnym charakterze. Uczestnik wielu międzynarodowych imprezy, wielokrotnie nagradzany za swoje prace. Obecnie można mnie spotkać w studio tatuażu „Fala” w Koszalinie.
„Podczas oceniania prac, moja uwaga najpierw skupia się na kompozycji. Dopasowanie wzoru do konkretnego miejsca na ciele jest kluczowe, a nawet mała praca może zrobić wielkie wrażenie i efekt „wow”! Flow motywu, czyli sposób, w jaki płynie na skórze, również jest dla mnie niezwykle istotny. Nie mogę też zapominać o aspektach technicznych. Dla mnie czyste, solidne linie to podstawa udanej pracy, a równie ważne jest płynne blendowanie kolorów. To właśnie te elementy decydują o jakości wykonania.”
Janusz Więckowski // Newschool
Janusz pierwsze kroki w branży stawiał blisko 18 lat temu. Podstawy warsztatu artystycznego i wiedzę na temat kompozycji i kolorów zdobywał w szkole plastycznej. Fascynacja graffiti była kolejnym przystankiem w jego podróży, w której później pojawił się tatuaż. Konsekwentnie doskonalenie swojej stylistyki przez lata sprawiło, że teraz jego charakterystyczna kreska, stylówka i kolorystyka rozpoznawalne są na pierwszy rzut oka.
„Poza aspektami technicznymi szczególną uwagę zwracać będę na oryginalność pracy oraz niekonwencjonalne, zaskakujące podejście do tematu. Bardzo ważna dla mnie jest kompozycja, perspektywa oraz zabawa formą. Nie ukrywam, że szczególnie cenię sobie nawiązania do graffiti, choć to nie jest priorytetowym kryterium w ocenieniu przeze mnie tatuaży. Inspiracje komiksem lub postaciami z kreskówek powinny być wykonane według własnej interpretacji, tak aby tatuaż miał swój niepowtarzalny charakter. Kreatywność to z pewnością coś, co bardzo sobie cenię i zdecydowanie będę doszukiwał się tego w każdej pracy.”
Krzysztof Krajewski // Tatuaż etniczny (tribal, blackwork, geometria, klasyczny tatuaż japoński)
Tatuowaniem zajmuje się od 12 lat, okres ten przełożył się na doskonalenie techniki i doświadczenie, obecnie wykorzystywane podczas szkoleń z zakresu tatuażu geometrycznego. Krzysiek ma na koncie wiele nagród przywiezionych z różnych imprez tatuatorskich. Na co dzień pracuje w studiu „Nice and Easy Tattoo” w Warszawie. Jego pierwszą konwencją, w której wziął udział był Tattoofest w 2015, w tym roku wystąpi w roli jurora eksperta.
„Kategoria tatuaż etniczny łączy w sobie style, które operują mniejszym lub większym bogactwem zabiegów graficznych. Zazwyczaj oceniając tatuaż, zwracam uwagę na to, jak wiele technik zostało wykorzystanych do jego wykonania. Z tego względu wybór najlepszych prac będzie wyzwaniem.
Przy tatuażach zagojonych z pewnością przeważać będą duże kompozycje i tu punktem wyjścia do oceny będzie dopasowane do sylwetki, to czy tatuaż z każdej perspektywy wygląda ciekawie, jak porusza się z ciałem i jak na ciele rozmieszczone są detale.
Tatuaże świeżo wykonane z racji ograniczonego czasu będą mniejsze, ale dopasowanie do anatomii również w ich przypadku ma niebagatelne znaczenie. Z doświadczenia wiem, że we wszystkich „świeżych” kategoriach wielkość tatuażu nie liczy się tak bardzo, jak dokładność wykonania i dobre przemyślenie wzoru, tak aby w formacie jednej sesji pokazać, jak najszerzej swoje umiejętności projektowe i techniczne.”
Michał Wurszt // Tatuaż sur/realistyczny kolorowy
Ten twórca niezwykle barwnych i wyrazistych prac, przygodę z tatuażem zaczął pod koniec 2017 roku. Ukończył Zespół Państwowych Szkół Plastycznych w Kielcach. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt nagród zdobytych indywidualnie, a także we współpracy z innymi artystkami i artystami. Tatuuje w stylu surrealistycznym.
„W tatuażach będę z pewnością zwracał uwagę na przemyślaną kompozycję, dobór kolorów czy odpowiedni kontrast. Ważne dla mnie jest to, aby prace, które zdobędą nagrody były dokładne, w każdym calu dobite i wyróżniające się na tle innych.”
Jarek „Goraj” Gorajek // Tatuaż sur/realistyczny cieniowany
Niewątpliwie jeden z najlepszych specjalistów od realistycznego tatuażu czarno-szarego. Sumienny, precyzyjny w swojej pracy i skupiony na perfekcjonizmie, zdobywał doświadczenie nie tylko w swoim studiu, ale też podczas licznych podróży i guest spotów. Podczas konkursów i zmagań konwentowych nie raz ustawiał poprzeczkę sam sobie i zaproszonym do kooperacji artystom bardzo wysoko.
„W pracach konkursowych będę zwracał uwagę na poprawną kompozycję, która podkreśli daną część ciała, czystość pracy oraz uwzględnienie detali i struktur w tatuażu, które podbijają realizm. Do tego liczy się pomysł, czyli przerzucanie całości na skórę.”
Timur Lysenko // Tatuaż graficzny
Timur od niemal dwóch dekad zajmuje się tatuażem. Jego surrealistyczny styl oraz doskonała technika uczyniły go jednym z czołowych tatuażystów. Skupiając się głównie na warstwie wizualnej, wykorzystuje charakterystyczne blendy kolorów, co przyczyniło się do jego rozpoznawalności. Styl Timura, oparty na surrealistycznych motywach roślinnych, zwierzęcych i abstrakcyjnych, tworzy unikalny język wizualny.
Sławek Frączek // Tatuaż lat 90.
Jeden z pionierów polskiej sceny tatuażu. Od 1991 r. w czasach burzliwych zmian kulturowych i obyczajowych rozwijał tę sztukę, kojarzoną głównie z kryminalistami, wyrzutkami czy subkulturami walczącymi z akceptowanymi normami. W latach 90. dzięki pojawiającym się możliwościom, jakie dała mu dojrzała i profesjonalna scena zachodnia zajmował się propagowaniem rodzimego tatuażu w kraju i za granicą. Współorganizator Pierwszego Międzynarodowego Festiwalu „Megatattoo” w 1998, który bez wątpienia wpłynął na kształt polskiej sceny tatuażu. Wieloletni przewodniczący jury Tattoofest Convention. Inicjator wielu akcji o tematyce tatuażu. Twórca Tat_Strefy90. obecnej na zeszłorocznym Tattoofest. Na co dzień robi tatuaże i prowadzi w Poznaniu swoje własne studio pod nazwą Tattoo.pl.
„Swoją tatuatorską świadomość zdobywałem w latach 90., w okresie, kiedy brak konkurencji dawał wiele możliwości swobodnego rozwoju i różnorodności wykonywanych wzorów. Pozwala mi to obecnie bardzo swobodnie poruszać się w różnych stylach wykorzystując do tego dostępne narzędzia i odpowiednie techniki. Najbardziej lubię robić duże prace, które pokrywają całą cześć powierzonego mi ciała. Projektując te kompozycje dbam o to, żeby zachować odpowiedni balans między tatuażem a ciałem. Tak, żeby żaden z tych elementów nie dominował nad drugim. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i uważnej analizie wpływu czasu na tatuaż rozumiem ograniczenia jakie ma w sobie technika tatuażu i z tego powodu bardziej doceniam dokonania i świadome wybory moich poprzedników w tej dziedzinie. Główną moją zasadą jest powiedzenie, że tatuaż jest na lata.”
Rolę selekcjonera wstępnie weryfikującego prace tradycyjnie będzie pełnił Marcin Małczyk.
Tatuaże zgłaszane do konkursów przechodzą wstępną weryfikację w punkcie zapisu. Tatuator-selekcjoner wyznaczony przez organizatora, poza weryfikacją, w razie wątpliwości udzieli też instrukcji, pomoże wskazać właściwą kategorię.
Tatuaż to dziedzina, która łączy w sobie aspekty rzemieślnicze i artystyczne. Wraz z dynamicznym rozwojem branży pojawiło się wiele nowych stylów, wykraczających poza te tradycyjne. Dlatego każdy tatuaż traktujemy indywidualnie. Nasi eksperci i jurorzy i jurorki kładą duży nacisk na zgodność z wybraną kategorią, ale również na technikę wykonania, taką jak linie i wypełnienia, odpowiednie dopasowanie do anatomii ciała oraz oryginalność projektu. Jedną z kompetencji osoby tatuującej, podlegającą ocenie, jest odpowiednie przygotowanie się do konkursu: dopasowanie wielkości tatuażu zarówno do miejsca wykonania jak i ograniczenia czasowego panującego podczas wydarzenia.
Nie, każdy tatuaż można zgłosić tylko w jednej kategorii konkursowej.
Po wstępnej weryfikacji pracy – poziomu wykonania i zgodności z kategorią, podczas procesu zapisów wymagane są informacje, takie jak: autor lub autorka wykonanego tatuażu, studio oraz miasto, imię modela lub modelki. Te informacje nie są podawane do wiadomości publicznej przed ani w trakcie konkursu, aż do chwili ogłoszenia wyników z danej kategorii. Model lub modelka otrzymuje numer do danej kategorii. Przed rozpoczęciem danej kategorii należy ustawić się po lewej stronie sceny i oczekiwać na odczytanie numerka. W przypadku dużej liczby uczestniczek i uczestników danej kategorii, dopuszczalne jest wejście większej grupy modeli i modelek na scenę, lub wywoływanie numerków nie po kolei. Należy zarezerwować czas na całą kategorię godnie z harmonogramem. Spośród wszystkich zaprezentowanych tatuaży wybierana jest grupa maksymalnie 10 najlepszych, które ponownie prezentowane są jurorom i jurorkom razem, na zakończenie danej kategorii. Należy czekać przy scenie na ewentualne ponowne wezwanie. Prace z grupy TOP 10 są także fotografowane w studiu przy scenie. Ogłoszenie wyników we wszystkich kategoriach z danego dnia następuje na zakończenie dnia.
Nie, do tatuaży świeżych zaliczamy tylko tatuaż wykonywany wyłącznie w czasie trwania konwentu odpowiednio do danego dnia, w którym rozgrywa się kategoria.
Tak, jeśli w opinii osoby nadzorującej zapisy do konkursów ze strony organizatora, tatuaż nie pasuje do wybranej kategorii zapis może zostać odrzucony lub może zostać zasugerowana inna kategoria. Jeśli tatuaż będzie słaby jakościowo, to również może zostać podjęta decyzja o nieprzyjęciu danej pracy do konkursu.
Niestety, w takiej sytuacji istnieje ryzyko dyskwalifikacji. Takie postępowanie byłoby niesprawiedliwe wobec pozostałych uczestników konkursu i traktowane jako oszustwo. Jeśli jednak taka sytuacja nastąpi, a tatuaż przekroczył czas przeznaczony na wykonanie dla konkursu jednodniowego, nagroda zostanie odebrana, a nowy zwycięzca wybrany awansem z Top 10. Dodatkowo, informacje na temat incydentu i podjętych kroków zostaną przekazane za pośrednictwem naszych kanałów komunikacyjnych.
Godziny konkursów mogą ulec zmianie w przypadku bardzo dużej liczby zgłoszonych prac. W takiej sytuacji istnieje możliwość, że rozpoczęcie danej kategorii zostanie opóźnione. Jednakże konkursy nigdy nie zostaną przyspieszone w stosunku do godziny wskazanej w programie.
Tak i nie. Jeśli chcesz zgłosić tatuaż świeży do konkursu, wymagane jest posiadanie boksu. Jeśli zgłaszasz tatuaż wygojony, nie ma potrzeby wykupienia boksu.
Aby zapisać się na konkurs, należy zgłosić się do punktu informacyjnego. Należy pokazać tatuaż wystawiany do konkursu lub przynajmniej jego zdjęcie. Tatuaże będą wstępnie weryfikowane pod kątem zgodności z kategorią oraz poziomu wykonania.
W przypadku tatuażu świeżego należy go wystawić w kategorii: „Kooperacja”. W tej kategorii mogą brać udział prace zarówno z jednego dnia, jak i dwudniowe.
W przypadku prac wygojonych tatuaże kooperacyjne mogą być zgłaszane zgodnie z dominującym stylem pracy.
Podczas Tattoofest, oferujemy możliwość udziału w konkursie w wielu kategoriach. Pierwszy podział dotyczy tatuaży świeżych i wygojonych. Tatuaże wygojone to te, które zostały wykonane i całkowicie się zagoiły przed konwentem. Tatuaż należy zgłosić w kategorii, stylu w której został wykonany, niezależnie od jego rozmiaru.
Druga część dotyczy tatuaży świeżych. W tych kategoriach można wystawić tatuaż wykonany podczas konwentu. Tatuujący może zaprezentować tatuaż, który rozpoczął i zakończył tego samego dnia. Jeśli praca jest kontynuowana w następny dzień, może zostać wystawiona tylko jako tatuaż dwudniowy.
Tak, jak najbardziej, ale tylko świeży tatuaż wykonywany podczas trwania konwentu oraz tylko w tej jednej kategorii.
Wszystko, co dobre musi mieć swój koniec. Nasz konwent trwa tylko dwa dni, a co z tym idzie, mamy ograniczony czas na wszystkie zaplanowane przedsięwzięcia. Kategorie konkursowe moglibyśmy mnożyć w nieskończoność, ale ramy czasowe nie pozwolą nam na to.
Nie. Oceniamy tatuaże świeże, wykonane podczas trwania konwentu lub takie które powstały przed konwentem i zdążyły się całkowicie wygoić.
W przygotowanych przez nas kategoriach konkursowych staraliśmy się wyróżnić podstawowe style tatuażu. Anime nie jest stylem tatuażu, lecz tematyką, którą można interpretować na wiele różnych sposobów. Możemy zaobserwować tatuaże o tematyce anime wykonane w różnych stylach, takich jak linearny, neotradycyjny, tradycyjny, dotworkowy czy minimalistyczny. Ocena zestawienia tatuaży o tematyce anime w różnych stylach w tej samej kategorii byłaby trudna. Dodatkowo, stworzenie osobnej kategorii dla anime mogłoby prowadzić do dyskusji na temat konieczności utworzenia kolejnych kategorii, takich jak tatuaż filmowy, portretowy, florystyczny czy zwierzęcy. Nacisk kładziemy głównie na style i techniki wykonania, a nie na tematykę, więc zachęcamy do przyglądnięcia się opisanym stylom, aby dobrze zakwalifikować daną pracę.
Nie. Należy przemyśleć, w której kategorii chcesz wystawić swoją pracę podczas zgłoszenia.
Nie, zgłaszane tatuaże muszą w pełni zostać wykonane podczas konwentu lub w pełni wykonane i wygojone przed konwentem i zgłoszone w odpowiednich kategoriach.
Tak, tatuaż musi zostać ukończony do momentu, w którym nastąpi ocenianie prac w tej kategorii.
Tak, należy zjawić się osobiście.
Tak, można zgłaszać do konkursu więcej niż jeden tatuaż, ale każdy tatuaż można zgłosić tylko raz.
Swoje uwagi można zgłaszać w punkcie zapisów podczas trwania imprezy lub na maila: festiwal@tattoofest.pl
W 2006 roku do udziału zaprosiliśmy niespełna 30 artystek i artystów, aktualnie mamy zaszczyt gościć ich ponad 500!
U kogo się wytatuujesz?